Cikkek, fordítások

Tűzhozó fűszerek

Nyomtatás
Hidegben építs be az étrendedbe melegítő gyógynövényeket és fűszereket. Az év hidegebb időszakában megfigyelheted, hogy többet eszel, többet alszol, lassabban mozogsz és a kilók is hamarabb megtapadnak. Az ayurvédikus tanok szerint a szervezet így biztosítja a meleget a zimankós hónapokra.
Bővebben...
 

A fordított pózok célja

Nyomtatás

 

A fordított testhelyzetek szemlélete a jógában kicsit eltér a megszokottól: fiziológiai szempontból lehetőséget jelent arra, hogy más nézőpontból lássuk a dolgokat.

Bővebben...
 

Egyensúlyozd a légzésedet és a testtartásodat

Nyomtatás

Ha napközben ingerültnek, feszültnek érzed magad, akár az íróasztalod mellett ülve is helyre állíthatod az egyensúlyi állapotodat. Mivel a légzés minősége szoros kapcsolatban áll az idegrendszer állapotával, a légzés kiegyensúlyozása megnyugtat és az elcsendesültebb állapot segít abban, hogy hatékonyabban kezeljük a felmerülő stresszhelyzetet.

Bővebben...
 

Savasana-Hullapóz

Nyomtatás

Hullapózban jelképesen „meghalunk”. Testünk eddig érzékelt határai eloszlanak, és boldog semlegesség tölt el bennünket. Hogy milyen érzés a hullapóz? Semmilyen.

Bővebben...
 

Nemcsak soványaknak való a jóga

Nyomtatás
Nem jógázni, amíg le nem fogysz, olyan, mint nem jógázni amíg hajlékony nem leszel. A jógát többek között jótékony fizikai és mentális hatásai miatt gyakoroljuk. A jóga segít megtalálni az egyensúlyt életünk minden területén; nem kell, hogy tökéletes testalkattal érkezzünk a jógaórára.
Bővebben...
 


JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

AKTUALITÁSOK

Kismama beszélgető kör

Időpont: szeptember 30.-án szerdán 19:15-20:30-ig a LOTUS teremben

Oktató: Cséve Dorottya
Bővebben...
 
Kezdő Tai Chi tanfolyam

Időpont: szeptember 22.-től október 27.-ig 6 alkalommal keddi napokon 18:00-tól 19:10-ig az AJNA teremben

Oktató: Herczeg András

Bővebben...
 

ONLINE órák - hogyan tudsz csatlakozni?

Oktatók: Havas Edina, Süle Adrienn

Bővebben...
 

ÚJRANYITÁS MÁJUS 25.-TŐL

Kedves Barátaink,

Örömmel értesítünk Titeket, hogy május 25.-től az Ajna ismét megnyitja kapuit - az órarend fokozatosan fog visszaállni az eredeti ütembe. Figyeljétek az oldalt, folyamatosan lesznek feltöltve az órarendbe a visszatérő foglalkozások. A személyes órák visszatérése mellett továbbra is elérhetőek lesznek online foglalkozások keddi és pénteki napokon.

A személyes foglalkozások feltételei a következők:

- csak akkor gyere el az adott órára ha egészséges vagy

- ha van saját matracod kérjük, hogy hozd magaddal

- az órákon tartsd a 1,5 méteres távolságot gyakorlótársaidtól

Szeretnénk megköszönni Nektek az elmúlt két hónap támogatását - hogy kitartottak, velünk maradtatok, példaértékűen gyakoroltatok a nehéz időszak ellenére is. 

Hamarosan találkozunk!

Namaste, az Ajna csapat - Edina és Adrienn