Cikkek, fordítások

Tűzhozó fűszerek

Nyomtatás
Hidegben építs be az étrendedbe melegítő gyógynövényeket és fűszereket. Az év hidegebb időszakában megfigyelheted, hogy többet eszel, többet alszol, lassabban mozogsz és a kilók is hamarabb megtapadnak. Az ayurvédikus tanok szerint a szervezet így biztosítja a meleget a zimankós hónapokra.
Bővebben...
 

A fordított pózok célja

Nyomtatás

 

A fordított testhelyzetek szemlélete a jógában kicsit eltér a megszokottól: fiziológiai szempontból lehetőséget jelent arra, hogy más nézőpontból lássuk a dolgokat.

Bővebben...
 

Egyensúlyozd a légzésedet és a testtartásodat

Nyomtatás

Ha napközben ingerültnek, feszültnek érzed magad, akár az íróasztalod mellett ülve is helyre állíthatod az egyensúlyi állapotodat. Mivel a légzés minősége szoros kapcsolatban áll az idegrendszer állapotával, a légzés kiegyensúlyozása megnyugtat és az elcsendesültebb állapot segít abban, hogy hatékonyabban kezeljük a felmerülő stresszhelyzetet.

Bővebben...
 

Savasana-Hullapóz

Nyomtatás

Hullapózban jelképesen „meghalunk”. Testünk eddig érzékelt határai eloszlanak, és boldog semlegesség tölt el bennünket. Hogy milyen érzés a hullapóz? Semmilyen.

Bővebben...
 

Nemcsak soványaknak való a jóga

Nyomtatás
Nem jógázni, amíg le nem fogysz, olyan, mint nem jógázni amíg hajlékony nem leszel. A jógát többek között jótékony fizikai és mentális hatásai miatt gyakoroljuk. A jóga segít megtalálni az egyensúlyt életünk minden területén; nem kell, hogy tökéletes testalkattal érkezzünk a jógaórára.
Bővebben...
 


JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Tanfolyamok,aktualitások